pagina 2 - Reisverslag uit Overloon, Nederland van partygangers - WaarBenJij.nu pagina 2 - Reisverslag uit Overloon, Nederland van partygangers - WaarBenJij.nu

pagina 2

Door: erik

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2006 | Nederland, Overloon

een nieuwe pagina

  • 17 September 2006 - 17:14

    Fenne & Ike:

    heejz mense dees 8ergrond is beter dan die saaaaaaie witte...;) wij houwe binnekort feest en de uitgenodigde sulle binnekort meel ontvange over alles... wij wete all1 nog nie wanneer maa waarsgijnlijk 21 oktober...;) maa da sie je dan wel weer:) de mzzls... xxx

  • 17 September 2006 - 17:25

    Bart:

    woohooo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh woohoo jeuh.
    mooie achtergrond:p lambal segt dagdag nu

  • 17 September 2006 - 19:10

    Ike:

    heey mense..!!
    de meeste weten wel wie er allemaal op ons feest mag komen maar ik set de namen op de site dan weten die dat al..!!
    (sta je er niet bij dan heb je peg omdat er maar 10 mochten komen.. srry)
    1.Sophie
    2.Naomi
    3.Django
    4.Rick Verkoelen
    5.Nick
    6.Erik Stevens
    7.Erik Mennen
    8.Rick Toonen
    9.Noud
    10.Bart

    wordt nog gesellig denken jullie niet als je er problemen mee hebt met die er komen laat mij dat ff weten... ikeweijs@hotmail.com

    mzzl!! ike

  • 17 September 2006 - 20:15

    Ike:

    heey mensen..!!
    wat wordt er vandaag weinig gesegt op de site aleen bart is op pagina 2 met een bericht jullie moeten je allemaal sgamen..!!:O :P of staan er op pagina 1 ook nog berichten ik zal so ff kijken..;)

    Ohja als iemand voor op het feest nog cd's heeft ofso neem die dan mee dan hebben we ook muziek..!! lijkt me wel zo leuk..;) verdere informatie volgt nog..;) mzzl..!!

  • 17 September 2006 - 20:53

    Fenne:

    jaah ike slimme actie om daar aan te denke...;) ik was nie sow slim...:o:p maa het kan dus in de kas staan want daar sit een stopcontact..;) maa iedereen die leuke cd's heeft.. seg het maa..:) mss heb k mn nieuwe cd's dan ook dus...:) maa idd er moge meer mense gaan prate..;) maa k ga moet gaan slape...;) xxx

  • 18 September 2006 - 15:32

    Erik:

    heezzz mense,, ik heb ff een nieuwe pagina aangemaakt... elke keer naar benede scrolle was ook zo kut he..maar bij wie is da feest dan>? bij ike of fenne? wie had die a8tergrond nou veranderd?? mzzl ik moe gaan ete

  • 18 September 2006 - 15:40

    Bart:

    heey waarom sta ik op de 10de plek nie eerlijk:p. nee het maakt nie uit joh:p. maar ik kan WAARSCHIJNLIJK 21 oktober nie dus ik mot of oppasse in geystere of naar ollie feest en ik probeer het te versette. maar staat 21 oktober vast want anders mot ik da regele met mijn tante.:P lambal segt nu dagdag

  • 18 September 2006 - 15:51

    Ike:

    heey mensen..
    ff de vragen beantwoorden..
    erik: het feest is bij fenne dat is cker.. en wie dat met die agtergrond heeft gedaan weet ik nie..
    bart: je staat 10e maar wel niet seggen dat we als nummer 10 hebben gekozen sophie staat op nummer 1 omdat fenne die meteen opschreef ik sou niet weten waarom..:O:P;) maarja het staat bijna cker vast als ik het weet komt het meteen op de site..!! en als je in gysteren moet oppassen kom ik je nog wel ff opsoeken..;) mzzl ike!!

  • 18 September 2006 - 15:55

    Ike Voor FENNE..!!!:

    heey darling..;):P:P
    ff over het feest ik kan dan wel de muziek in de kas doen maar gaan we alleen cd's draaien of ook vanaf de pc..?? want als ik in de kas ga draaien weet ik niet of ik wel de bassbox mee moet nemen..:O;):) want als we het via de pc doen dan kan iedereen in plaats van stapels cd's ook gewoon sijn eigen mp3 vol gooien met de muziek..;)en dan in pluggen in de pc slim of nie..:) ik hoor het wel...
    xxx ike

  • 18 September 2006 - 18:03

    Noudje:

    heey stinkers:
    ik komt als het kan zeker,
    maare 21 ocktober is wel laat, kan het niet eerder plzzzzzzzzzzz?
    maare ik gaa weer dusssssssss
    de mzzl

  • 18 September 2006 - 18:03

    Noudje:

    heey stinkers:
    ik komt als het kan zeker,
    maare 21 ocktober is wel laat, kan het niet eerder plzzzzzzzzzzz?
    maare ik gaa weer dusssssssss
    de mzzl

  • 18 September 2006 - 18:39

    Ike:

    noud wat bedoel je met eerder..?? het is in herfstvakantie en ik ben pas de 19e oktober jarig en ik wil het feest niet eerder houden eigenlijk..:O:) maarja ik snap niet waarom het eerder moet. mzzl!!

  • 18 September 2006 - 18:46

    Ike:

    heey mensen nog iets..
    nu vrijdagavond is er iets van een heropening van de vlies of weet ik veel wat of van de merthal geen flauw idee eigenlijk maar wij (onze drumband) mag dan spelen met Ron van den Beuken cker vet..:D:D als iemand sin heeft om te komen kijke het begint om 8 uur en weet niet tot hoelaat maarja we kunnen altijd nog iets anders gaan doen ik hoor wel als iemand sin heeft..;) FENNE..!! nu heb jij de kans om mij in mijn leuke pakje te sien al moeten wij volgensmij tog andere kleding aan..:D:D:) mzzl..!!

    p.s. Fenne dat pak staat je egt schitterend..:D:O;) klik, klak, klik, klak ;):D

  • 18 September 2006 - 19:31

    Robbie:

    hej mense voor wie ut interesseert: Jovink komt de 6e van oktober in oeffelt(vrij dichtbij) mss kunne we daarheen gaan

  • 18 September 2006 - 19:46

    Noud:

    ik bedoel: ik verheug me er zo op ;)

  • 18 September 2006 - 19:57

    Bart:

    heey ben net terug van oppasse in venray. en als ik in geystere mot oppasse wa tog nie sker is dan zit ik wel dichtbij :P en kom dan gewoon langs als je wil :P:P:P. maar mss wil mijn zus wel of zelfs mijn moeder:S dus het is nie eens sker da ik mot oppasse. en ike kan het zijn da ik je broer vandaag in venray gesien hep toen ik van sgool af kwam. en da van 10e boeit mij ok nix he:p lambal segt nu dagdag

  • 18 September 2006 - 19:59

    Bart Alwir:

    het sou mij wel beter uit kome als het eerder is dankje noud:p maar ik regel het anders wel als het tog op 21 oktober is:P lambal segt alwir dagdag:P

  • 18 September 2006 - 20:08

    Ike:

    heey bart en noud..!!
    jullie hebben sin in het feest ofnie..??:D:D lijkt van wel..;) ik heb er ook sin in maar ik wil eigenlijk het feest niet voor dat ik 16 ben houden omdat ik overal self voor wil sorgen met fenne en ik kan pas vanaf de 19e oktober alcohol halen en ik de vakantie kan iedereen de dag erna weer uitslapen enso als jullie het perse eerder willen mail dat dan ff naar fenne dan overleggen ik en fenne nog wel ff okey..;) maar als het niet anders kan in het HOOGSTWAARSCHIJNLIJK de 21e mzzl..!!

  • 19 September 2006 - 14:13

    Bart:

    ik hep het geregeld en volgens mij is het wel goed denk ik hep er nie een goed antwoord uit gekrege. maar so als ik het gehoord hep kan ik op 21 oktober wel. En tuurlijk ike hep ik er sin in wie nie:P:P:P.

  • 19 September 2006 - 14:32

    Ike:

    bart ik weet niet wie er geen sin in sou hebben ikke cker wel maar fenne segt maar niks trug tegen mij via de site dus kan ik nog nix cker seggen..:(:( fenne ik w8 op je antwoord;);) mzzl..!!

  • 19 September 2006 - 18:14

    Erik:

    wtf heb ik ook 1 dag nix gepost.... zeg ike wa praat jij veel zeg:p maakt nie uit hoor daar is deze site ook voor.... maare werkt wel goed he mense zo'n site...k heb ook zin in t feest... waarom eerder??? da is toch nergens voor nodig... in de herfstvakantie is juist leuker... maar ik ga ff game mzzzl...


    ps.. fenne dan kom k meteen je huis te zien:p:p:p

  • 19 September 2006 - 18:23

    Bart:

    hi eu sou o bart. Eu sou a criança da maravilha e eu sou bonito. quem quer ainda um elogio. mas ou das meninas pequenas. lambal segt dagdag

  • 19 September 2006 - 18:25

    Erik:

    jaja bart daar ben ik helemaal mee eens... echt waar hoor als je niet geloofd...:p

  • 19 September 2006 - 18:29

    Bart:

    ok nu de vertaling en bedankt erik je hebt helemaal gelijk.:p hier komt die ik sei dus:
    hoi ik ben het bart. Ik ben het wonderkind en ik ben mooi. wie wil nog een compliment. maar dan wel van de meisjes. lambal segt nu dagdag

  • 19 September 2006 - 18:34

    Ike:

    heey erik
    ik seg soveel uit verveling en ik vind de herfstvakantie ook goed maar sommige willen het eerder maar die hebben denk ik peg want wij doen het denk ik gewoon op de 21e ;) lkkr puh..!!:D:D mzzl!!

  • 19 September 2006 - 18:35

    Bart:

    HET IS GOED ALS HET OP 21 OKTOBER IS. dus dan kan ik dus eht hoeft helemaal nie verset te worde. eu sou bonito. lambal segt dagdag nu

  • 19 September 2006 - 18:40

    Erik:

    prcies ike lkker puh! voor de mense die da eerder wille

  • 19 September 2006 - 19:27

    Ike:

    erik ik wist wel dat ik gelijk had...:O;):P mzzl.!!

  • 20 September 2006 - 14:23

    Fenne:

    heejzz mense k ben er ook weer...:) jah k heb er nou al spr spr spr veel sin in...:) gesellig met ike eerst op pad en daarna feest met iedereen...:):):):):) maa idd erik mag jij mn hele mooie huis sien...:p haha mn adres is trouwens oostrumseweg 32 maa kga soow wel ff de meel sture da iedereen alles weet he...;) ike idd k wil jou mooie fanfarepak ook sien da van mij was eg nie mooi en die sgoene sijn heeeeeeeeeeeeeeeeel irritant..:(:( kwerd er selluf ook gek van...:o khaat hakjes en puntsgoene...:o:p;) maa k ga weer kdenk da mn berichtje wel weer lang genoeg is...;)hebbe jullie weer sat te lese..:p xxx

  • 20 September 2006 - 14:53

    Ike:

    heey fenne eindelijk ben je er weer;) wil je mij sien in mijn pakje kom je vrijdag maar..;)die schoenen waren het toppunt van je pakje dat weet ik cker..:P:D;) ik heb ook cker sin in het feest ;):D:D;) fenne wil je mij ook ff de mail sturen die je naar de andere stuurt misgien denk ik nog wel ergens dan laat ik dat dan ff weten snapje..??:) mzzl..!!

  • 20 September 2006 - 16:05

    Fenne:

    heejzz ike k leef weer...:p die k*tsgoene...:o se stonde mij eg nie!!!!!!!! se lope ook nie dus...:( ksal de meel naa je doorsture..;) kheb hem nog wel staan in mn concepte denk k..;) ksal kijke of k kom.. moete er meer kome anders heb k er nie so veel sin want dan sta k daar een beetje all1...:(
    dus mense----> oproep!!! wie gaat er vrijdag naa ike sijn optrede..??¿ (was da in de zenith..??¿:$) seg het maa ff op de site..;) xxx

  • 20 September 2006 - 16:35

    Bart:

    wtf schoene di schoene da ik dach hier onzin moes staan nie ofer mode:P:P nou ja het zal mij ook vrij weinig boeie:p maar ik weet mss een paar goeie films die we kunne kijke maar die sijn nog nie sker eu sou bonito:P lambal segt dagdag nu

  • 20 September 2006 - 16:38

    Oh Ben Wa Vergete Bart :p:

    ik mijn hoofd gaat vanaaf onder grasmaaier hep ik tenminste wir korte hare. En dan sie ik er nog beter uit dan normaal. En ik zie er al so goe uit en ik word maar mooier en mooier. So die ego moes er egt ff uit ik hield het nie meer vol. Wie wil nog compilent van de meisjes in het portugees lambal segt dagdag nu

  • 20 September 2006 - 16:43

    Ike:

    heey mensen
    ja vrijdag avond is het in de merthal in horst maar ik weet niet eens of het geld kost ik sal het wel eens ff opsoeken ofso dat laat ik nog wel weten en fenne als je alleen komt en het kost geld heb je misgien kans dat je gratis binnen komt seg ik gewoon dat jij bij mij hoort...;) maarja jullie kijken maar..:):)
    mzzl..!!

    p.s. fenne: klik, klak, klik, klak :O:O:):D;)

  • 20 September 2006 - 16:53

    Ike:

    heey mensen..
    het kost wel 10 euro!!:S:S maar een goed nieuwsje voor de meiden:P die gratis binnen wil..;) mijn eigen "vriendin" mag gratis binnen..:P:D;) haha dus fenne je mag voor die avond wel mijn vriendin spelen..:O:O:P;)(jij wou tog komen..?? ik weet het van niemand anders dus..;)) hahahahaha.... ik hoor wel wie er komt..;) mzzl..!!

  • 20 September 2006 - 17:46

    Erik:

    heeezzzzzzzzz.... nej ike k kom nie k zoek da nie(benlui) GVD K*TZOOI k heb zooooooooooooveeeeeeeeeeeel huiswerk die kut lerare spreke gwoon af dan geve we de leerlinge ineens al t huiswerk op die kut ape(ssryy moes ff agressie kwijt) K*T THISSE!!!!!
    mzzzzzl

  • 20 September 2006 - 17:52

    Fenne:

    was er saterdag sjo...??¿ kmoet ff kijke of kgaa want as naomi nie gaat weet k nie of kgaa... en mss ga k dan na robbert zn verjaardag..;) maa k kijk wel ff... kan iemand mij belle over die sjo??¿(a) dan weet k daa namelijk ook weer...;) as iemand al die datums er ff op set van de sjo dan weet k da en kank er rekening meej houwe want er is ook een keer feest van mense uit mn klas..;) maa kgaa weer xxx

  • 20 September 2006 - 18:32

    Nick:

    Is er iemand ooit nog fan plan om iets nuttig op dese site te zette want ut niveau is erg laag:D( mijn nivea:D)BTW ik hep misgien wel sin in een feest tusse de boompjes;pen ik kan misgien wel wa cd's make

  • 20 September 2006 - 18:32

    Bart:

    dese saterdag is er wir een filmavond van de sjo da ik weet op 23 september dus :p film: big momma's house 2

  • 20 September 2006 - 18:34

    Nick:

    Is er iemand ooit nog fan plan om iets nuttig op dese site te zette want ut niveau is erg laag:D( mijn nivea:D)BTW ik hep misgien wel sin in een feest tusse de boompjes;pen ik kan misgien wel wa cd's make

  • 20 September 2006 - 18:34

    Bart:

    wtf tussen de boompjes nick wa ben jij van plan 21 oktober:p oh fenne mag ik nou ezeltjeprik meeneme:p (nie da ik het hep)lambal segt dagdag nu:p

  • 20 September 2006 - 19:15

    Noudje:

    zou ik mee kunne naar SJO?
    maar nick, zie jij nie genoeg plantjes als met mij werkt;)

  • 20 September 2006 - 19:31

    Nick:

    als ut feest bij fenne is seg ik maar tussen de boompjes want tusse de boeren klinkt so lomp:P

  • 20 September 2006 - 20:16

    Erik:

    heezzz nick.. tis ook de eerste keer dat je iets op deze site post of nie? ja tis de 23 sjo ja dan moet ons pap helpe:p:)en het is de 28ste spelleavond alleen dat is saaiiiii.... 9december is t dan weer de volgende sjo..... en dan zijn er nog een paar coladisco's:s:s maar dan kunne we net zo goed bij iemand anders drinke maar dan geen cola maar BIER!!!!!!!!:p:p:p:p:p
    maar k ga nou mzzl nog ff leze voor nl boektoets je moet gvd een literatuur boek daarom heb ik de passievrucht..... dit gaat echt nergens over weet je da :s maar ik ga nou ff leze mzzzzzzzzl

  • 20 September 2006 - 20:18

    Bart:

    tuurlijk noud jij wel nou ik vind het anders nie so lomp klinke hoor :p fenne vind da heus nie erg want se tog ok een boereketruus damn hep ik een probleem als fenne dit leest de volgende dag op sgool behalve als het weekend is dan op maandag en natuurlijk als het vakantie is de eerste volgende dag maar fenne's geheugen is nie so geweldig dus over een lang termijn ben ik wel veilig. tenzij haar geheuge nou wel ff meewerkt dan hep ik wel probleem. dus hoe je het ook bekijkt ik hep soieso een probleem:p tenzij zij lief doet dan hep ik geen probleem of se kan doen als of se lief doet maar diep van binnen is se pissig. Of se is gewoon fucking pissig dan hep ik wel een probleem. Maar het kan ook zijn da se het nie erg vind en segt da se het er mee eens is maar die kans zal wel klein zijn. Tenzij zij verandert is dan is de kans nie so klein. of ze doet als of se verandert is maar diep van binne vind ze het nie leuk tenzij ze het diep van binne wel leuk vind maar die kans is heel klein tensij se liegt in haar gedachte dan is die kans weer wa groter. Maar ik denk nie da se da doet maar je weet maar nooit. Dus om een behoorlijk lang verhaal kort te make ik hep gewoon een probleem tenzij ik een compliment geef dan hep ik geen probleem. Maar dat lijkt me nie. Wtf wa kan ik lang type seg nou lambal segt dagdag nu. eu sou bonito

  • 20 September 2006 - 20:20

    Michel Arabdahan:

    vind em toch nie meer zo wazig
    k zocht der meer achter dan et was
    :P

  • 20 September 2006 - 20:21

    Bart Alwir:

    who the fuck is michel abradahan of so iets en hoe kom je op de naam van dese site. lambal segt dagdag nu

  • 20 September 2006 - 20:21

    Erik:

    jaja bart... zeg wa heb jij geen hersens zeg:p:0

  • 20 September 2006 - 20:22

    Bart:

    wa bedoel je die lange tekst over fenne en of ik een probleem hep

  • 21 September 2006 - 06:40

    Erik:

    michel arabaradan of zoiets alles wallah???? tissssss......... maar mense ik ga nou naar school toe had lekker 1ste uur vrij :p:p:p:p:p:p:p:p:p coool heeee... maar ik ga nou anders kom ik te laat de mazzzzzzzzel en ik zie jullie op school

  • 21 September 2006 - 14:55

    Fenne:

    nou bartje je hebt idd een probleem (as k het morge nie vergete ben..:$);) maa nou snap k het nog nie helemaal over die sjo maa k kom er nog wel 8er...;) denk k... maa as naomi gaat dan gaa k ook wel meejj;) das wel gesellig..;) maa kmoet kijke want naomi moest mss oppasse...:(:( op jaimie:(:( xxx

  • 21 September 2006 - 16:54

    Rick:

    poep... da wouw ik ff zegge...

  • 21 September 2006 - 16:55

    Bart:

    ja ik heb ook mss probleem met sjo want ouders sijn er nie zaterdag en die van nick sijn er ok nie (egt erg als ouders uit gaan :S net so erg als se tv kijke:P) maar ik mag pas weg als nick ok weg mag en zelfs dan mot me moeder er goed ofer nadenke:S maar ik krijg het wel geregeld Kan ik behoorlijk zeure als het mot:p:p lambal segt nu dagdag

  • 21 September 2006 - 18:37

    Steve:

    ...

  • 21 September 2006 - 18:38

    Steve:

    ................

  • 21 September 2006 - 18:38

    Erik En Steve:

    ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • 21 September 2006 - 20:55

    Fenne:

    ik was weer eens compleet helder...:o maa kwist dus al 3 weke of sow da k naa mn tantes feest moes maa daa was k dus fgete...:( k kan saterdag dus nie want het is een belangrijk feest... mn (peet)tante en oom sijn 25 jaar getrouwd en mn oom is 50 gworre...;) maa k kom dus nie dus jullie sulle me moete misse:p:p:p:p maa ksal het op sgool nog wel segge...;) maa kgaa nou lkkr slape want het is wel weer laat sat en kmoet morge naa de kapper smorgens;) xxx

  • 22 September 2006 - 12:42

    Ike:

    jaja van is de grote dag voormij..!! ik mag strax lkkr uit mijn dak gaan..!! ik heb er cker sin in...!! in het optreden vanaaf met ron van de beuken..!!:D:D:D:D ik ben een beetje zenuwachtig maar dat komt allemaal wel goed..!!:););):) jullie horen wel hoe het is geweest of je moet vanaaf self komen..!!;) het begint om 8uur en er komen veelmeer bands volgensmij.. tegen mij seiden se dat de prijs een prikje was dus..!! het kost een tientje..!! valt wel mee dus..;) maarja ik ga so nog ff oefenen en hw maken ..:(:( het gewone leven gaat helaas ook gewoon door..:(:( maarja als er iemand vanaaf nog wil komen bel me dan ff 0617084592 bel het liefste voor 6 uur..!! maarja ik heb wel weer genoeg over vanavond gelult..!!:D:D:D:D mzzl..!!!

  • 22 September 2006 - 14:13

    Ike:

    heey mensen nog iets..!!
    25 oktober komt LORDI!! in nederland in amsterdam..!! wie heeft er sin om mee te gaan laat het ff snel weten dan kunnen we kaarten reserveren het kost voor 4 personen € 76.20 dus dat is € 19.05 per persoon want de verzend kosten zit er al bij..!! ik hoop dat er mensen mee willen laat het ff weten..!! het sal dan wel laat worden maar dan neem je tog gewoon een dagje vrij..!!;) mzzl..!!

  • 22 September 2006 - 15:02

    Erik:

    wtf is lord??????????????????nou fenne je hebt niks op school sgegt hoor over da iets met jou oom en tante..... weet jij trouwens wie hangpaal is FENNE???

  • 22 September 2006 - 16:03

    Fenne:

    heejz mense ik weer...:p nou erik er stond nie lord maa lordi van hard rock halleluja of hoe je da ook sgrijft..;) k heb het wel gesegd maa k heb jou all1 in mn aula uur gesien maa kheb het in de pauze gesegt;) nick noemt erik hangpaal...;) en nou doet iedereen da...:(:S ag ja moet hij wete...;) da sijn volgens mij alle antwoorde... maa kga de virusse van onse compu verwijdere...;):o xxx

  • 22 September 2006 - 18:18

    Bart:

    ach ja fenne het is een leuk woord :P:P en er sit wel een beetje waarheid in:p. GRAPJE. maar fenne wil je wa leuks hore ik kan 21 oktober want ik mot 22 oktober oppasse en weet je wie er 21 oktober komen en ok nog blijve slape door hun mot ik op zolder slape :S:P maar janne en teun kome dan de hele dag dus die zie ik het hele weekend:P leuk he teun was er vanmiddag ok toen ik thuis kwam he noud;):P. Hij was wir blij om mij te zien (lijkt me ook wel logisch):p maar lambal segt nu dagdag

  • 22 September 2006 - 21:34

    Robbie:

    mensen die niet zeker wete of ze morge avond kwame, bel me ff tuis. ut nr is (0478)532011;) dan weet ik teminste wat ik allemaal moet gaan hale

  • 23 September 2006 - 15:16

    Fenne:

    nou robbert van mij weet je da k nie kan.. moet dalijk naa het feest...;) teun is egg super lief bart... :p da vond hij ook al van mij en janne is ook spr sgattig...:) maa jij kunt dus ook??¿ das goed en da sie k het wel...;) xxx

  • 23 September 2006 - 19:37

    Erik:

    ... er poste ook nie veel meer mense meer

  • 23 September 2006 - 19:58

    Erik:

    wat gaan jullie allemaal morge doen = zondag.?

  • 23 September 2006 - 22:18

    Bart:

    heeey ik ga sondag nix doen dus wir een vervelings dag woohoo. kan nie w88:S. maar ik ga maar eens naar bed lambal segt dagdag

  • 24 September 2006 - 09:44

    Noudje:

    heey, mensen was het feest van robbie leuk, zal vast wel, maar ik moes werke :(
    dus ik weet nu niet waar het leuker was, bij robbert of bij de kippe ;P he nick?

    LOL
    maare ik ga weer mzzl

  • 24 September 2006 - 11:17

    Fenne:

    heejz mense was het gesellig...??¿ kben egg spr moe maa kgaa naa erik toe vandaag;):) mn feest viel nog wel meej kheb lkkr spelletjes gedaan was egg wel leukk...:p;):) maa veel verveel plesier bartje kmoet gaan ete...:) xxx

  • 24 September 2006 - 13:31

    Erik:

    heezzzz mense was t feest gister leuk , vast wel... stefan zei dat ie heeft lere schudde dus...

  • 24 September 2006 - 14:02

    Bart:

    wtf schudde.:P:P:P nou ja als hij er maar van geniet:p. ik hep sin in het het weekend op 21 en 22 oktober :p hele weekend janne en teun en 21st feest van fenne en ike:p. lambal segt dagdag nu

  • 24 September 2006 - 18:53

    Robbie:

    eejz mense ik geef eerlik toe ut was egt kei en kei gezellie gister, ut nivo ws weer eens heerlijk laag:d:p:D:);) flink gelagge dus;) maar jammer dat dr niet meer mense ware:( maja
    tot morge weer:D op school:(mzzls

  • 24 September 2006 - 19:21

    Erik:

    gvd weer weekend voorbij, morge weer school:(:(:(

  • 25 September 2006 - 14:54

    Bart:

    mijn dag kan nie meer stuk tagage in het ziekenhuis :P:P. mijn gebeden zijn gehoord:P. trouwens wie heeft er nog meer morge het derde een tussenuur aardrijkskunde valt uit envan wie hep ik da tagage goe gerade:p lambal segt nu dagdag

  • 25 September 2006 - 16:41

    Noudje:

    bart; vuile sadist die je bent

  • 25 September 2006 - 16:55

    Bart:

    dank u danku u bent een fijn publiek. en fenne je bent toppie. jij bent mij idool omda je jelle keihard het vel losgehaald hep. egt goe van ow.:p je hebt er wir een fan bij. :p (tenminste als je al fans hebt want anders mot ik segge da je een fan hebt). maar lambal segt dagdag nu

  • 25 September 2006 - 16:57

    Robbie:

    jow bart je bent weer goed op weg:p maar is die tagage eiglik aardig of ist zon kutvent??

  • 25 September 2006 - 17:26

    Erik:

    bart, jij bent inderdaad een vuile kutsadist:p:p noud, k ben t helemaal met je eens

  • 25 September 2006 - 17:53

    Bart:

    ok mense. ik mot tagage gewoon ik weet nie waarom maar ik mot hem gewoon nie. en ik ben geen sadist mag ik dan ook ff geen lol heppe. jullie heppe al vaak genoeg lol door mijn leed:( en nou wil ik wel eens leedvermaak heppe. lambal segt dagdag nu

  • 25 September 2006 - 18:42

    Erik:

    okee bart dan is het goed ;p

  • 25 September 2006 - 18:51

    Noudje:

    ok, jeb bent geen sadist, maar voor mij blijf je altijd 'stinker':)

  • 25 September 2006 - 18:57

    Fenne:

    yeah stoer!!!! kheeft een fan... :):) bartje dan ben jij ook top!! haha ben k wel fan van jou:p k kan weer een beetje blij sijn...:) kga weer een vrijgezelleleven tegemoet en voorlopig bevalt het me goed... ;):) xxx

  • 25 September 2006 - 19:36

    Bart:

    wohoooooooo ik hep fan ik wsi wel da ik geweldig was:P:P:P:P:P. en fenne hep medelijde met je en welkom terug in het vrijgeselle leve:p. En verdomme waarom altijd ik noud :(. oh en nog ff 1 ding ik pik morge nix meer het is niet soals vandaag da ik alles pik om da tagage er nie is.( ook al is hij er morge nieWOOOHOOO) lambal segt dagdag nu :p

  • 26 September 2006 - 14:04

    Fenne:

    heejzz bartje jaa natuurlijk ik aanbid je helemaal...:p dank je wel voor je medelijde maa 1 ding weet k self al..;) het is volgens hem definitief uit en kga gwoon spr veel lol trappe en sow want nou benk tog vrijgesel:) k kan weer lkkr doen wa k wil...:):) maa jaa kga weer... xxx

  • 26 September 2006 - 17:16

    Fenne:

    heejzz mense kan iemand mss ook ff een nieuwe pagina make voor berichtjus..??¿ k kan da nie want k snap er weer eens niks van en neejj rick k ben geen computernerd en ook geen boerke truus...;) xxx

  • 26 September 2006 - 17:45

    Rick:

    je vraagt er ook gewoon om jij he!!!

  • 26 September 2006 - 17:58

    Bart:

    hahahahahahahaahhahaahaha vrouwen egt se kunne al nie auto rijde en en met techniek sijn se al helemaal nix:S. Maar fenne ik vind het kei vet da je me aanbid maar je hept tog geen foto bove je bed hange(hoewel da wel geweldig sou sijn als je een foto van mij bove je bed hangt. je slaapt dan heerlijk. En je krijgt mooie drome over mij:P). So die ego moes er egt ff uit ik hield het nie meer vol. maar ik weet nou al welke opmerking ik kan verwachte. (jullie zijn so voorspelbaar:p). maar ik hep jullie wir te veel aandacht gegeve dus lambal segt dagdag nu.:p
    BART VOOR PRESIDENT!!!!!

  • 26 September 2006 - 18:37

    Rick:

    ik zeg 1 keer dat hij de balkenende van de stite is en hij meent meteen president te kunnen worden... over niet goed snik gesproken...:P

  • 26 September 2006 - 19:14

    Bart:

    shit man DA WAS GEWOON EEN GRAPJE. EN NOEM ME GVD GEEN BALKENENDE IK HEP OK GEVOELENS HOOR:(. maar lambal segt dagdag nu

  • 26 September 2006 - 19:56

    Erik:

    k kan wel ff een nieuwe pageina aan make

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Overloon

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Maart 2008

nieuwe pagina

22 November 2007

ff nieuwe pagina

13 Maart 2007

heey mensen..!!

13 Februari 2007

Nieuwe eigenaar site..

12 November 2006

apekots

Actief sinds 11 Sept. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 11469

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: